پنجشنبه, 06 اردیبهشت,1403
Menu

برگزاری جلسه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با موضوع پروژه SDI و اطلس سرمایه گذاری

نویسنده: مدیر سایت/ﺳﻪشنبه, 24 آبان,1401/دسته ها: اخبار مرکز

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به منظور بررسی وضعیت پیشرفت پروژه زیرساخت داده های مکانی (SDI) و اطلس سرمایه گذاری استان، صبح امروز سه شنبه مورخ 1401/8/24 جلسه ای با حضور دکتر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دکتر سلطانی نژاد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان در محل آن سازمان برگزار گردید. در این جلسه، ضمن ارائه گزارش وضعیت دستگاه های اجرایی در پیوستن به ژئوپورتال استانی، موانع و چالش های موجود بررسی شد. طبق بررسی های انجام شده و پاسخ های دریافتی از دستگاه های اجرایی، نداشتن مجوز افتا و مجوز حراست دستگاه ها در سطح ملی و استانی به عنوان مهم ترین مشکل دستگاه ها برای پیوستن به SDI قابل طرح است.

آقای دکتر سلطانی نژاد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه طبق توافق سازمان سرمایه گذاری و سازمان نقشه برداری کشور سامانه اطلس سرمایه گذاری باید بر بستر SDI پیاده سازی شود، خواستار پیگیری جدی موضوع توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی جهت رفع مشکلات پیش روی پروژه شدند و برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی نمودند.

آقای دکتر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان علت اصلی عدم پیشرفت SDI را ناسازگاری در سیاست ها بیان نموده و تاکید کردند که موانع پروژه باید در سطح ملی حل شود تا دستگاه ها مجوز لازم برای اتصال به ژئوپورتال استان را داشته باشند. ایشان با توجه به ارتباط موضوع با اطلس سرمایه گذاری مقرر کردند که گزارش کاملی از وضعیت دستگاه ها و مشکلات آنها در پروژه SDI تهیه شده و موضوع در اولین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مطرح گردد.       

Print

تعداد نمایش ها (607)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان