چهارشنبه, 05 اردیبهشت,1403
Menu
جلسه شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در اتاق بازرگانی کرمان

جلسه شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در اتاق بازرگانی کرمان

نویسنده: SuperUser Account/شنبه, 27 فروردین,1401/دسته ها: اخبار مرکز

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

جلسه شناسایی فرصت های سرمایه گذاری استان با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی در روز سه شنبه مورخ 1401/1/23 در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار شد. در این جلسه که با حضور رئیس و کارشناسان اتاق بازرگانی کرمان، کارشناسان مرکز خدمات سرمایه گذاری و اعضای یکی از شرکت های مشاوره سرمایه گذاری حضور داشتند، اتخاذساز و کار مناسب برای شناسایی فرصت های سرمایه گذاری از طریق تعامل با دستگاه های اجرایی و شرکت های مشاور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.ابتدا دکتر سلطانی نژاد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اقدامات انجام شده، بیان کردند که فرصت های ارسالی از دستگاه های اجرایی عموما غیرکاربردی و فاقد مطالعات امکان سنجی هستند و برنامه ما این است که با برگزاری جلسات مستمر در دستگاه ها، بتوانیم تعداد قابل قبولی از فرصت های مناسب مطالعه شده را تدوین کنیم. ایشان با اشاره به مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در پایان سال گذشته تاکید کردند که دستگاه های اجرایی موظف هستند اعتبار لازم برای انجام مطالعات امکان سنجی فرصت های سرمایه گذاری حوزه خود را از محل بودجه جاری و یا پژوهشی تامین نمایند. نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری همچنین در خصوص تعامل با شرکت های مشاوره سرمایه گذاری گفتند اطلس سرمایه گذاری استان به زودی تکمیل شده و با ایجاد حساب کاربری برای شرکت های مشاوره، این امکان را برای آنها فراهم خواهد ساخت که بتوانند با ثبت فرصت های خود بر روی اطلس، به طور مستقیم با سرمایه گذاران ارتباط برقرار نمایند.

مهندس طبیب زاده رئیس اتاق کرمان،سرمایه گذاری در زیرساخت ها را برای توسعه استان ضروری بر شمرده و شرط حضور سرمایه گذاران را وجود زیرساخت های مناسب دانستند. ایشان همچنین بهبود محیط کسب و کار را به عنوان پیش نیاز جذب سرمایه گذاران اعلام کرده و گفتند تا زمانی که مشکلات فضای کسب و کار حل نشود، معرفی فرصت های سرمایه گذاری نتیجه ای نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری ماهران صنعت نیز در این جلسه با تشریح توانمندی ها و خدمات این شرکت در زمینه مشاوره و تدوین مطالعات امکان سنجی فنی و مالی طرح ها گفتند این شرکتبا انجام بررسی ها و مطالعات مختلف، پتانسیل ها و نیازهای استان را شناسایی نموده و بر این اساستعداد زیادی فرصت سرمایه گذاری مطالعه شده تدوین نموده است.

نهایتا مقرر شد شرکت ماهران صنعت تعدادی از فرصت های سرمایه گذاری خود را بر روی اطلس سرمایه گذاری بارگذاری نمایند.

Print

تعداد نمایش ها (430)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان