جمعه, 31 فروردین,1403
Menu
جلسه هم اندیشی: شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدیدپذیر

جلسه هم اندیشی: شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدیدپذیر

نویسنده: مدیر سایت/جمعه, 24 دی,1400/دسته ها: اخبار مرکز

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

صبح امروزیکشنبه مورخ 1401/1/28، جلسه شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری استان در بخش انرژی های تجدیدپذیر با حضور دکتر صادق سلطانی نژاد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، شهسواری معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، مهندسمهدوی نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان و کارشناسان دو دستگاه، در محل شرکت توزیع برق جنوب برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای مهندس ثمره مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق جنوب گزارشی از عملکرد آن شرکت در زمینه برق رسانی و توسعه انرژی های تجدیدپذیر ارائه داده و روند رو به رشد توسعه انرژی های تجدیدپذیر در دنیا را تشریح کردند.

سپس، دکتر سلطانی نژاد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاریبا اشاره به توسعه نامتوازن استان، بر اهمیت توسعه زیرساخت ها تاکید کرده و سرمایه گذاری در بخش انرژی به ویژه انرژی های تجدیدپذیر را ضروری دانستند. ایشان با تشکر از همکاری شرکت توزیع برق جنوب، خواستار به روز رسانی مطالعات امکان سنجی فرصت های نیروگاه های خورشیدی و بادی توسط آن شرکت شدند. 

در ادامه، آقای شهسواری معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تکالیف مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان و در قبال سازمان سرمایه گذاری ایران، شناسایی فرصت های سرمایه گذاری را از وظایف اصلی این مرکز شمرده و طراحی اطلس سرمایه گذاری را اقدامی در جهت اطلاع رسانی به سرمایه گذاران دانستند که با امکانات مکان محور، ابزار مناسبی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری در اختیار دستگاه های اجرایی قرار می دهد.

در پایان، آقای مهندس مهدوی نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان با اشاره به حوزه وظایف شرکت توزیع برق در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، مطالعات و اقدامات انجام شده توسط این شرکت در زمینه انرژی های خورشیدی و بادی را برشمرده و جهت به روزرسانی بخش مالی این مطالعات، تکالیف مشخصی به همکاران خود محول نمودند.

Print

تعداد نمایش ها (441)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان