ﺳﻪشنبه, 28 فروردین,1403
Menu
نشست سه جانبه مرکز خدمات سرمایه گذاری، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و شرکت مهندسین مشاور ماهران صنعت

نشست سه جانبه مرکز خدمات سرمایه گذاری، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و شرکت مهندسین مشاور ماهران صنعت

نویسنده: SuperUser Account/پنجشنبه, 22 اردیبهشت,1401/دسته ها: اخبار مرکز

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نشست سه جانبه مرکز خدمات سرمایه گذاری، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و شرکت مهندسین مشاور ماهران صنعت با موضوع اولویت ها و فرصت های سرمایه گذاری استان

جلسه سه جانبه مرکز خدمات سرمایه گذاری، سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت مهندسین مشاور ماهران صنعت صبح امروز چهارشنبه مورخ 1401/2/21 در محل سازمان صمت استان برگزار گردید. در ابتدای جلسه، خانم کلانتری معاون برنامه ریزی سازمان صمت، شناسایی و مطالعه اولویت های سرمایه گذاری استان را از اولویت های کاری سازمان متبوع خود در سال جاری عنوان نموده و گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این سازمان در زمینه شناسایی و مطالعه فرصت های سرمایه گذاری ارائه دادند. در سال 1394 تعداد 150 فرصت سرمایه گذاری شناسایی و مطالعه شد که با توجه به تغییر وضعیت صنعتی استان در سال های اخیر، نیاز به بازنگری و به روز رسانی دارند. ایشان تامین نیازهای صنایع بزرگ استان، توسعه صنایع پایین دستی آنها و توازن منطقه ای (توجه به شهرستان های کمتر برخوردار) را سه پارامتر مهم برشمردند که در تدوین اولویت های سرمایه گذاری باید مد نظر قرار گیرند.

آقای شهسواری معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی در ادامه ضمن تشکر از سازمان صمت به دلیل همکاری مستمر با مرکز خدمات سرمایه گذاری، بر انجام کار درست و اساسی تاکید و شرکت ماهران صنعت را به عنوان یکی از مشاوران توانمند و با تجربه معرفی کردند که سوابق خوبی در انجام مطالعات امکان سنجی دارند.

سپس مدیر شرکت مهندسین مشاور ماهران صنعت، خلاصه ای از سوابق این شرکت در زمینه مشاوره فنی و اقتصادی پروژه های مختلف با بخش خصوصی و دولتی ارائه دادند. ایشان چشم اندازی از وضعیت استان به لحاظ نیازهای زیرساختی ترسیم نموده و اولویت های سرمایه گذاری را به طور کلی بیان کردند. همچنین، خدمات قابل ارائه توسط شرکت ماهران صنعت تبیین شد.

در پایان مقرر شد شرکت مهندسین مشاور ماهران صنعت، نمونه ای از مطالعات قبلی خود و عناوین فرصت های سرمایه گذاری پیشنهادی جهت انجام مطالعات را به سازمان صمت ارائه نمایند تا در خصوص ادامه کار تصمیم گیری شود.

Print

تعداد نمایش ها (589)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان